Stash: Sneak preview nagellak

Damn!

Sinds de aankoop van mijn eerste lakje, alweer twee jaar geleden, ben ik echt VERSLAAFD aan nagellak. Deze eerste aanwinst was een roze à la suikerspin nagellak in de uitverkoop (?) voor carnaval. Echt af-schu-we-lijk.

Vanaf dat moment ben ik nooit meer gestopt met het kopen van nagellak, waardoor ik vandaag de dag trotse bezitter ben van wel 49 lakjes. Binnenkort volgt een uitgebreidere post waarin ik mijn kleine kapitaal uitgebreid zal toelichten!

4 gedachten over “Stash: Sneak preview nagellak

      1. Emmilly

        Als je op de site kijkt dan kun je verschillende verkooppunten vinden :) owja en bij de meeste Sephora’s zijn ze ook te vinden ;)

  1. Sanne_xxx

    Hahahah leuk joh zon blog;) Ik volg hem op de voet. Zelf ben ik in bezit van 18 kleurige nagellakjes. Het meerendeel is van rimmel, vindt ik overigens een prettig merk.

Geef een reactie

