Koopjes Top 3 – Week 42

Zodra de reclamefolders in de brievenbus zijn gevallen zet ik een lekkere kop thee en settel ik mezelf in de warme hoek van mijn bank. Iedere week selecteer ik voor jullie mijn top 3 aanbiedingen!

Garnier Skin Naturals Intensive 7 Days Gelcrème 400 ml. (Peach en Grape) 1+1 gratis bij DA. Aanbieding is geldig van vandaag tot en met woensdag 31 oktober.

Therme en Kneipp (alle varianten) 1+1 gratis bij Etos. Aanbieding is geldig van vandaag tot en met zondag 28 oktober.

Dagje Wellness voor 2 voor € 14,00 bij Etos. Je mag maximaal twee vouchers kopen per persoon en per reservering betaal je € 5,00 administratiekosten. Aanbieding is geldig van vandaag tot en met zondag 28 oktober, maar op is op!

Welke aanbieding is jou deze week opgevallen?

4 gedachten over “Koopjes Top 3 – Week 42

  1. beautyblogangelique

    Jij ook al? haha ik koop tegenwoordig alles in de korting behalve Catrice en essence wil ik nog wel eens zo kopen

  2. Kirsten

    Ik zag een aanbieding van L’Oréal nagellak! Waren 2 lakjes voor 10 euro bij de Etos :) Moet alleen weer even wat geld sparen, dus ik ga ze maar niet kopen denk ik!

Plaats een reactie