Opgemaakt & weggegooid – December

DSCF0072

Wat gaat het toch snel allemaal! Alweer een jaar en dus ook een maand voorbij! Benieuwd naar de producten die ik heb opgemaakt? Lees dan snel verder!

DSCF0070

De vorige keer had ik mijn stash uitgezocht en een hoop dingen weggegooid, maar ook opgemaakt. Afgelopen maand was het een stuk minder, maar dat mag ook wel een keer..

DSCF0077

DSCF0080

Dove Silk Dry Anti-transpirant Deodorant

Wat betreft deodorant gebruik ik eigenlijk alleen maar Dove en dan vooral de groene GoFresh of deze Silk Dry. Beide vind ik erg fijn in gebruik ; ze ruiken lekker en ze houden het zweten voldoende tegen.

Zou ik dit opnieuw kopen? Ja, maar ik heb onlangs een deoroller van de ‘gewone’ geur gekocht om te proberen.

DSCF0082

DSCF0084

Etos Handcream Care Normale huid

Deze tube bevat nog maar weinig handcrème en heeft enige tijd in de kast gestaan. De geur ruikt niet echt meer zoals het moet horen, dus tijd voor de prullenbak!

Zou ik dit opnieuw kopen? De handcrème trok snel in, maar de geur was niet helemaal mijn ding. Daarom denk ik niet dat ik het opnieuw zou kopen.

DSCF0087

DSCF0091

Nivea Visage Double Effect Oogmake-up Remover

Deze remover gebruik ik om ’s avonds mijn (niet-waterproof) mascara en eventueel oogpotlood en/of oogschaduw te verwijderen en dit gaat prima.

Zou ik dit opnieuw kopen? Ja!

DSCF0093

DSCF0095

Nivea Visage Oogmake-up Reinigingslotion

Deze lotion kwam al eerder voorbij. Ik gebruik de vorige reiniger om ’s avonds make-up te verwijderen en deze lotion gebruik ik ’s ochtends om uitgeschoten make-up weg te halen. Het lukt me niet altijd om in één keer mijn mascara zonder te knoeien aan te brengen en dan haal ik het snel even weg met een wattenstaafje en wat lotion.

Zou ik dit opnieuw kopen? Ja!

DSCF0096

Vichy Micellaire Reiningslotion

Dit is een 3 in 1 reinigingslotion welke reinigt, make-up verwijdert en kalmeert. Als ik geen zin heb om ’s avonds mijn gezicht te reinigen met water en ‘zeep’ gebruik ik deze lotion. De lotion haalt prima mijn make-up weg en verstopt mijn poriën niet!

Zou ik dit opnieuw kopen? De lotion werkt erg prettig, dus ja.

Deze keer vooral producten die ik dagelijks gebruik. Tja, die gaan ook ooit eens op..

Wat heb jij opgemaakt en/of weggegooid afgelopen tijd?

3 gedachten over “Opgemaakt & weggegooid – December

  1. Juliette

    In tegenstelling tot jou vind ik de oogmakeup removers van nivea echt totaal niet fijn. Ze halen mijn make-up er echt niet goed af en ik krijg enorme panda-ogen.

Plaats een reactie