Opgemaakt & weggegooid – Januari

DSCF0419

De eerste maand van 2013 is alweer voorbij. Voor je het weet is het kerst! In januari heb ik natuurlijk weer wat producten opgemaakt en helaas weggegooid. Wat? Dat laat ik jullie in dit artikel zien.

DSCF0416

De boxen van mijn ontvangen Glossyboxen heb ik allemaal bewaard en ze zijn echt heel handig om dingen in op te bergen!

DSCF0420

Guhl Rijke voeding shampoo met amandel olie

Deze shampoo kocht ik een hele tijd terug en heb ik nu eindelijk opgemaakt. De shampoo ruikt lekker, maar ik vind hem qua werking niet heel bijzonder.

Zou ik dit opnieuw kopen? Nee.

DSCF0425

The Body Shop Seaweed Ionic clay mask (combination/oily skin)

Mijn kast puilt onderhand uit van de gezichtsmaskers; ik blijf ze maar kopen! De laatste tijd heb ik veel verschillende maskers geprobeerd en daardoor bleef dit masker in de kast staan. Laatst wilde ik hem toch maar weer een keer gebruiken, maar de klei is helemaal hard geworden.. Het masker heb ik nu ongeveer 2,5 jaar, dus het mag ook wel. Erg jammer, want het was echt een heel fijn masker!

Zou ik dit opnieuw kopen? Ja!

DSCF0427

Schwarzkopf Taft Volume Hairspray Ultra Strong (4/4)

Heb je al een paar keer de gewone haarspray van Taft voorbij zien komen, is het voor de verandering een keer een volume haarspray. Voor mijn gevoel zat er weinig verschil in beide sprays..

Zou ik dit opnieuw kopen? Nee, ik zou de volgende keer voor de gewone gaan.

DSCF0429

Vichy Micellaire Reiningslotion

Dit product kwam in december ook al voorbij. Prima reinigingslotion welke mijn make-up goed weg haalt en mijn poriën niet verstopt! Binnenkort kunnen jullie hier een review over lezen!

Zou ik dit opnieuw kopen? Ja.

4 gedachten over “Opgemaakt & weggegooid – Januari

Plaats een reactie