Stash: Nagellak #2

In deze post laat ik jullie de tweede helft van mijn nagellak stash zien. De merken zijn in de volgorde A-Z en in dit tweede deel laat ik jullie Herôme t/m W7 zien. Eerder heb ik jullie al het eerste deel laten zien, maar ook mijn stash van Catrice.

Om de kleuren het best tot hun recht te laten komen heb ik twee foto’s genomen, namelijk zonder flits (de eerste foto) en met flits (de tweede foto).

Herôme (W.I.C. by Herôme) Philadelphia (66) – Mexico City (104)
Impulss Cracked Nails Topping (001)
La Femme Beauty Purple (crackle)

Maybelline 249 – 353 – 449 (MNY) – 135 (Forever Strong Pro) – 310L (Express Finish)

Max Factor Pearly Pink (735)
Miss Sporty 110 – 130 – 328 – Disco Tech

Sephora Picnic In The Park (L13) – Curacao (L16) – Let’s Dance (L20)
Trind Base Coat
W7 White (34)

Tevens nu de vraag: van welk lakje zou jij graag swatches willen zien?

Een gedachte over “Stash: Nagellak #2

Plaats een reactie