Gosh Nail Lacquer – Nero

Deze nagellak van Gosh heb ik gekocht toen ik op zoek was naar een simpele zwarte kleur. Samen met een mascara was dit lakje in de aanbieding bij Kruidvat.

Swatches (Etos Nail Hardener, 2 laagjes Gosh Nero en Catrice Top Coat):

Zwart is een moeilijke kleur voor op je nagels, maar hij dekt toch in twee laagjes! De kwaliteit van deze nagellak vind ik goed, omdat het enige tijd duurt voordat de nagellak gaat chippen. Het lakje kost € 6,99 voor 8 ml en dit vind ik best duur voor een simpele kleur. Nu is dit natuurlijk wel mijn eigen schuld, omdat zwart in zo’n beetje alle collecties wel is opgenomen..

In het assortiment van Gosh zijn mooie en aparte kleuren opgenomen en de collectie verandert ook regelmatig. Ik ga dus zeker nog een keer kijken voor een andere kleur van dit merk, want over de kwaliteit ben ik zeker tevreden.

Wat vind jij van de Nail Lacquers van Gosh?

Plaats een reactie