Opgemaakt – Februari

DSCF0898

Afgelopen maand heb ik weer een aantal producten opgemaakt. Niet zoveel, maar ik laat ze jullie vandaag toch zien.

DSCF0903

Essence My Skin Caring cleansing wipes (pomegranate & bamboo)

Zoals jullie ondertussen wel weten gebruik ik graag reinigingsdoekjes. Deze wipes van Essence had ik nog niet geprobeerd, maar ze bevallen me goed. De doekjes ruiken lekker en laten mijn huid fris en schoon achter.

Zou ik dit opnieuw kopen? Ja.

DSCF0899

iWear All-in-1 Supreme+ Multi-Purpose Disinfecting Solution (lenzenvloeistof)

Mijn vaste lenzenvloeistof van Pearle bevalt nog steeds prima!

Zou ik dit opnieuw kopen? Ja.

DSCF0905

Nivea Visage Verzachtende tonic (droge of gevoelige huid)

Sinds ik de micellaire lotion van Vichy heb ontdekt, gebruik ik niet anders! Deze lotion stond nog in de kast met een klein laagje tonic, dus ik besloot hem maar op te maken. Ik merkte dat mijn huid iets of wat onrustig werd van de lotion en dat terwijl het voor de gevoelige huid is!

Zou ik dit opnieuw kopen? Waarschijnlijk niet nu ik Vichy heb ontdekt.

DSCF0909

Toni & Guy Cleanse shampoo for damaged hair

Deze shampoo heeft al in verschillende supriseboxen gezeten. De shampoo werkt prima, maar voor mij niet heel speciaal.

Zou ik dit opnieuw kopen? Ik heb nog een aantal mini’s staan na wat ruilen, maar ik zou sowieso geen full size van dit product kopen.

6 gedachten over “Opgemaakt – Februari

Plaats een reactie