Shoplog Mylène

DSCF1013

Vorige week donderdag heb ik in mijn appartement een party van Mylène gegeven. Er kwam een enthousiaste consulente van Mylène langs die mij en mijn vriendinnen/familie van alles over het merk vertelde en liet zien. Gezellig!

Misschien ken je de ‘home parties’ wel via je moeder. Een gezellige avond met vriendinnen, familie en/of collega’s waarbij tijd is voor lekker bijkletsen, shoppen en tips krijgen. Bij zo’n party komt er een consulente langs en vertelt ze over de producten van het merk en laat ze deze zien. Je kunt zo alle producten lekker uitproberen, handig!

Mylène heeft twee afdelingen: cosmetics en home & interieur. Een consulente werkt namens één afdeling. De consulente die bij mij langs kwam werkte namens (hoe kan het ook anders) cosmetics. Mylène wordt trouwens enkel via ‘home parties’ verkocht.

Op mijn party heb ik natuurlijk een aantal producten gekocht!

DSCF1019

Deze gelaatspeeling had ik een paar maanden geleden op een party gekocht en beviel me erg goed. Hij is bijna op, dus tijd voor een nieuwe! De gelaatspeeling kost € 9,40 voor 50 ml.

DSCF1022

Ik heb eigenlijk nog nooit iets gelezen over nagellak van Mylène, dus ik ben hier erg benieuwd naar. Dit is een donkerbruin kleurtje met een lichte shimmer (nr. 83). Voor 8 ml. nagellak betaalde ik € 7,95.

DSCF1032

Tot slot kocht ik een eyeliner penseel in de kleur Olive (nr. 170). De mensen op mijn party waren erg enthousiast over de eyeliners van Mylène, dus ik besloot er één te proberen. De eyeliner was € 7,30.

DSCF1041

Iedereen die ik had uitgenodigd kreeg een klein presentje van de consulente. We konden kiezen uit een douchegel van de sportieve lijn en een haarmasker. Zoals je ziet koos ik voor het haarmasker! Dit potje bevat 20 ml. en normaal betaal je € 9,45 voor 50 ml.

DSCF1046

Omdat ik de gastvrouw was, mocht ik voor 5% van de totale opbrengst van de avond (meer dan 270 euro) iets uitkiezen. De consulente had een poederborstel bij zich die erg zacht aanvoelde, dus ik koos deze uit. Deze poederborstel kost normaal € 16,20, maar ik heb er uiteindelijk maar € 2,70 voor betaald!

DSCF1053

Daarnaast krijgt iedere gastvrouw nog een extra presentje voor de gastvrijheid. Deze keer was het een parfumcrème van de Mystique lijn. Het potje (?) bevat 2 ml. en is niet te koop. Het parfum bevat jasmijn en jonge bloesems. Lekker voor de lente!

DSCF1055

Tot slot nog een aantal (gratis) samples:

  • Mystique body lotion (5 ml., adviesprijs € 15,25 / 200 ml.)
  • voedend masker (2,5 ml., adviesprijs € 16,20 / 50 ml.)
  • anti-aging night repair nachtverzorging (2,5 ml., adviesprijs € 21,35 / 50 ml.)
  • anti-aging eye rescue (1 ml., adviesprijs € 13,10 / 15 ml.)
  • dagcrème alle huidtypes (2,5 ml., adviesprijs € 14,65 / 30 ml.)
  • my wellness body wash (8 ml., adviesprijs € 11,30 / 250 ml.)

De producten zijn niet allemaal erg goedkoop.. Tot nu toe heb ik alleen de scrub nog maar geprobeerd en deze bevalt erg goed en de prijs vind ik daarom meer dan waard. Ik ben heel erg benieuwd naar de andere producten!

Lijkt het je misschien leuk om zelf een Mylène party te organiseren? Klik dan hier! Het is écht niet oubollig, zoals je misschien denkt, maar juist heel erg gezellig!

Ben jij al weleens bij een Mylène party geweest of ken je het niet?

5 gedachten over “Shoplog Mylène

  1. Kirsten

    Had het maar gezegd, ik vind die gelaatspeeling echt helemaal niks en die ligt hier maar te liggen haha. Ik heb regelmatig party’s, maar ja dat wist je al :)

Plaats een reactie